Documenten aanvragen tijdens inloopspreekuur
Het is voor inwoners vaak lastig snel een afspraak te maken. Dat merken wij ook. Maar we zien ook dat er heel veel mensen niet naar hun geplande afspraak komen. Daarom organiseren wij vanaf 1 april inloopspreekuren. Zo hopen we meer bewoners op tijd te helpen. En de lange wachttijden tegen te gaan.
Online aanvragen vaak het snelst
Let op: online aanvragen is vaak de snelste optie. Kijk daarom altijd of dit voor uw aanvraag en in uw situatie mogelijk is op de productpagina. Kan dat niet? Kom dan naar een inloopspreekuur.
U kunt tijdens een inloopspreekuur alleen de volgende documenten aanvragen:
- Paspoort
- ID-kaart
- Waarmerken document
- Uittreksel BRP Basisregistratie Personen)
- Rijbewijs
- VOG (Verklaring omtrent het gedrag)
U kunt terecht tijdens een spreekuur op:
- dinsdag van 10.30 tot 11.30 uur
- donderdag van 10.30 tot 11.30 uur
We helpen u niet:
- Als u zich voor 10.30 uur of na 11.30 uur meldt. Dus ook niet om 10.29 uur of 11.31 uur.
- Als u niet al uw documenten bij u hebt. (Controleer wat u nodig hebt op de pagina over uw product).
- Voor andere aanvragen dan hierboven genoemd staan.
Wachten
- De volgorde waarop u wordt geholpen, kan anders zijn dan de volgorde waarop u binnenkomt. Mensen die een afspraak hebben, helpen we eerst.
- De wachttijd hangt af van hoeveel inwoners die dag gebruikmaken van het inloopspreekuur. Als u zich op tijd meldt, helpen we u altijd die dag.
