Kapotte lamp op straat melden

Problemen met de openbare verlichting meldt u bij Nobralux. Via hun online systeem Cityview, of in noodgevallen telefonisch.

Als de straatverlichting het niet doet, geef dit dan online door.

  • Selecteer de lantaarnpaal op de kaart
  • Controleer het lichtmastnummer, dit staat op iedere lantaarnpaal

Meld de storing via Cityview

Wat kan ik online melden?
  • Lamp brandt niet
  • Meerdere lampen branden niet
  • Lamp knippert of brandt zwak
  • Lamp brandt overdag
  • Lampenkap of deurtje los of weg
  • Lantaarnpaal staat scheef of ligt plat
  • Last van licht (bijvoorbeeld een lantaarnpaal voor het slaapkamerraam)
Hoe lang duurt het voor mijn melding is opgelost?
  • Gemiddeld duurt het oplossen van een melding 1 tot 2 weken.
  • Het verwisselen van een lamp gebeurt binnen 14 dagen.
  • Moet er ander materiaal vervangen worden, dan kan dit tot 8 weken duren in verband met lange levertijden.
  • Het oplossen van een netstoring (onder de grond) gebeurt door de energieleverancier. Zij hebben meestal 6 tot 8 weken nodig.

Wilt u een e-mail of sms ontvangen als de status van uw melding verandert? Vul dan uw e-mailadres of telefoonnummer in in de melding.

Gevaarlijke situaties

  • Meld een gevaarlijke situatie telefonisch bij Nobralux: 0411 – 440401 (24 uur per dag bereikbaar).
    Bijvoorbeeld:
    • Een aanrijding met een lantaarnpaal
    • Losse/zichtbare elektriciteitsdraden 
  • Meld gevaarlijke situaties aan de politie: 0900 8844.
  • Bij levensbedreigende situaties: bel altijd 112.